حالت و وضعیت فعالیت در قبرس در 2024
نوشته شده توسط : صبا


حالت و وضعیت فعالیت در قبرس در 2024
همان طور که اشاره شد اتباع اهل ایران جهت دریافت ویزای شغلی قبرس نیاز به یک توصیه کاری دارا‌هستند که ولی ناگفته نماند برای صدور تایید صلاحیت کاری از سوی وزارت شغل می بایست ثابت خواهد شد با درخواست از سوی صاحبکار یک پرسنل قبرسی و بعد از آن تبعه ای از اتحادیه اروپا برای این وضعیت وجود نداشته باشد تا دفعه به اشخاص رسد، جهت بدست آوردن یک وضعیت کاری در قبرس شایسته ترین حادثه این میباشد که فرد حضور فیزیکی در‌این میهن با یک اقامت بلند زمان ویزا کاری قبرس شمالی  داشته باشد.

درصورتی که وضعیت اخذ روادیدِ تحصیلی برای اشخاص در سال 2024 آماده گردد و آنها میتوانند با حضور یک ساله درین مرز و بوم و حصول تجربیات و دریافت سند تحصیلی این مرزو بوم شانس خویش را برای به شغل وصال در مشاغلی که ما یحتاج میباشد بالا ببرید. همینطور برای عده ای که قابلیت حضور درین میهن را ندارند کاوش در وب سایت ها و اطلاع رسانی های شغلی این مرز و بوم فقط شانس میباشد.

ترازو سا‌عتها کاری در قبرس همچون اکثر کشورهای اتحادیه اروپا 40 ساعت در هفته میباشد و دو‌شنبه تا آدینه روزهای کاری هفته می‌باشند، سازه به نوع شرایط کاری کارگران و پرسنل از 20 تا 24 روز مرخصی سالیانه فایده میبرند. لهجه انگلیسی درین مرزوبوم بسیار ترویج داراست البته چنانچه تقاضاکننده بخواهد با یک پرسنل محلی مقایسه خواهد شد او‌لین اصل مقایسه احاطه به لهجه یونانی میباشد که قادر است از به عبارتی آغاز عمل افراد را مشقت بار کند. خارج از التحصیلان و دانشجوها در بین المللی که شرط لهجه را مهیا سازند بیشترین شانس را برای ورود به بازار عمل ماهر در‌این میهن دارا هستند، ولی اگر که‌این تایید صلاحیت از سوی اداره هجرت با نرخ بیکاری بسیار بالای این مرزوبوم به یک تبعه فرنگی داده گردد.
سطح درآمد در قبرس
اولیه از هر چیزی باید در جریان باشید که اشراف به لهجه انگلیسی در یک جهت شغل یابی و در یک جهت شغل در میهن قبرس امری حیاتی میباشد. پس آغاز می بایست سطح علم گویش انگلیسی خویش را ارتقا ببخشید. در دفعه دوم آنچه که بیشتر آیتم دقت کارفرمایان قبرسی برای جذب کارجویان است به عبارتی رزومه (CV) متقاضی ها میباشد. پس داشتن سوابق کاری عالی (سوابق کاری بالا+تحصیلات عالیه) جهت استخدام و شغل در موسسات قبرسی امری الزامی میباشد. بر پایه ی تارنما دارای اعتبار Salaryexplorer.com، تقاضاکنندگان سابقه دار کاری بالای 5 سال و نیز سند کارشناسی ارشد بیشترین شانس برای فعالیت در قبرس 2024 بهره مند می باشند:

سوابق کاری درصد ارتقاء درآمد (%)
بالای 2 سال 0%
2 تا 5 سال 32%
5 تا 10 سال 36%
10 تا 15 سال 21%
15 تا 20 سال 14%
بالای 20 سال 9%
به عبارتی طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، میانگین دستمزد سالیانه در مرزو بوم قبرس حدود €26100 (یورو) است. در همین ارتباط سختی درآمدی در قبرس دست‌کم به طور تقریب 6560€ (یورو) و حداکثر به طور تقریب 116000€ (یورو) میباشد:
دست اندرکاران و فاکتورهای مختلفی نیز مثل سطح تحصیلات و یا این که سابقه شغل تخصصی و یا این که حتی جنسیت بر روی سطح درآمدی اشخاص در قبرس اثر گذارند. به همین برهان نیز سختی درآمدی عمل در قبرس بدین شکل در نوسان میباشد. به هر حالا پردرآمدترین مشاغل قبرس 2024 از دید درآمدی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  عبارتند از:

مشاغل میانگین درآمد ماهیانه (یورو)
جراحان/ پزشکان €8050
قضات €6760
وکیلا €5470
مدیران بانکی €5150
مدیران اجرایی €4830
مدیریت مالی/ اقتصادی €4510
اورتودنتیست ها €4350
اساتید کالج €3860
خلبانان €3220
مدیران بازاریابی €2900





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: